Specjalista w Sekcji Zamówień Publicznych
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
ogłasza konkurs na stanowisko:
Specjalista w Sekcji Zamówień Publicznych
Miejsce pracy – Kraków 
Wymiar etatu – 1
Liczba stanowisk – 1
Rodzaj umowy – umowa o pracę
Główne obowiązki:
- Koordynacja obiegu dokumentów wynikających z realizacji procedur zakupowych obowiązujących w Krajowej Szkole.
 - Opracowywanie planów rocznych zapotrzebowań na materiały i usługi.
 - Przygotowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 - Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
 - Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej, w tym zapewnienie organizacyjno-kancelaryjne prac komisji.
 - Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i zawieraniem umów z dostawcami materiałów i usług.
 - Prowadzenie ewidencji postępowań i umów, dla których nie stosujemy przepisów ustawy.
 - Koordynacja udzielonych zamówień pod względem obowiązujących limitów kwotowych.
 - Współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
 - Przygotowywanie ofert przetargowych.
 - Archiwizowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień dokonywanych w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury.
 
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze
 - co najmniej 2-letni staż pracy zawodowej, w tym minimum roczny staż pracy w zamówieniach publicznych
 - znajomość ustawy prawo zamówień publicznych z aktami wykonawczymi
 - doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
 - umiejętność sporządzania umów z dostawcami z zakresu zamówień publicznych
 - biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
 - zdolność analitycznego myślenia i umiejętności komunikacyjne
 - bardzo dobra organizacja pracy
 - gotowość do ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji
 - systematyczność i operatywność
 
Wymagania pożądane:
- samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
 - znajomość sposobu funkcjonowania podmiotów budżetowych
 - znajomość programów komputerowych do obsługi zamówień publicznych np. ProPublicoEx
 
Oferta powinna zawierać:
- CV i list motywacyjny,
 - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 - Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
 - Kopie dokumentów poświadczających dodatkowe umiejętności i kwalifikacje,
 - Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
 - Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne i nieumyślne przestępstwo karne i skarbowe,
 - Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
 
Wymagane oświadczenia zawierające własnoręczny podpis, prosimy składać wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej www.kssip.gov.pl w zakładce: Oferty pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie do dnia 12 października 2012 r. (decyduje data wpływu) oferty spełniającej wymogi określone w powyższym ogłoszeniu na adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury – Dział Zarządzania Kadrami: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 5 lub ich osobiste składanie w Kancelarii Ogólnej KSSiP (pok. 419) w zamkniętych kopertach. Na kopercie należy umieścić dopisek: „Rekrutacja – specjalista w Sekcji Zamówień Publicznych”.
Dodatkowe informacje o warunkach zatrudnienia można uzyskać wyłącznie telefonicznie w Dziale Zarządzania Kadrami Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, tel. 12/617-96-32 w godz. 800 – 1600.
Inne informacje:
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie lub pocztą elektroniczną (prosimy o podanie nr telefonu lub adresu e-mail w dokumentach aplikacyjnych).
 - Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
 - Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
 - Krajowa Szkoła zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.